Scraping

Ikväll så har jag varit och pysslat hemma hos Micke, Angelica och Melker. De pysslade med album och jag gjorde grattis kort, blev ju inte klar men har det mesta klart i alla fall. Jag får fortsätta imorn kväll kanske, måste ju fixa ett dopkort till Melker också men de ville jag ju inte göra nu när jag pysslade med dom. Roligare att dom inte ser det förrens den dagen som det är dags :)

Nu ska jag slöa framför teven en stund innan det är dags för sängen. Ska ju upp och hämta Jerry på jobbet imorn också, får ställa klockan på 05.40 skulle jag tro. Fick skrapa rutorna nu när jag åkte hem från Micke och Angelica men det var ju ingen tjock is så det gick OK.

Nej ha en bra kväll...
Bjuder på lite bilder på fasters goding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0