Söndag

Sitter i soffan och kollar på Idol repriserna. Jerry han ligger och sover, hoppas han sover ett tag till trots att hans telefon ringde förut. Lite tråkigt att han inte får sova ut när han jobbar natt eftersom han ska sitta och köra bil på nätterna så behöver han ju få sova. Är ju inte så lätt att veta för andra när han jobbar men men...

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Känner mig inte så pigg direkt, nu är jag inte så täpt i näsan utan nu har det flyttat sig till halsen. Svider litegrann i halsen så det känns inge vidare...Blir ingen spinning ikväll i alla fall. Bättre jag vilar upp mig så jag är frisk till helgen när vi ska till Jönköping och hälsa på Emma. Hoppas bara att Nettan kunde byta lördag med mig. Vill ju gärna veta det imorn så jag vet...lite dåligt är det ju faktiskt att jag inte får reda på det förrens samma vecka...

Nej nu ska jag fortsätta kolla Idol.
Men vi hörs senare..Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0