tolv timmars pass

Kom till jobbet sju imorse och nu har har precis kommit hem. Fyy faaan vilken dag!
Var ju en hel del kvar att göra imorse när jag kom, men då var det bara jag och en till där och det hade ju behövts i alla fall chefen och en anställd till för då hade det blivit lite lättare och mindre stressigt.
Vi hann i alla fall klart lagom till klockan 10, eller ja vi är ju inte klara men nu duger det i alla fall och kunderna kommer ju fram och det ser hyffsat ut på hyllorna. De flesta hyllorna är ju helt klara men är några som behöver fixas till. Jaja, man får ta det efter hand!

Är i alla fall jätte fint nu och det är jätte skönt att det är så stort och luftigt. Kim har fått jätte många fina buketter fråna säljare och nära och kära. Hela kassan är full :)
De flesta kunderna tycker det blev jätte fint. De tyckte att det behövdes lite nytt och fräscht och det håller jag verkligen med om. Känns lite som en nystart och det är ju toppen.

Nej nu ska jag sträcka ut mig framför teven...
Man vet ju att man har ett par ben i alla fall..och fötter också för den delen!
Imorn jobbar jag 10-19...Hoppas det flyter på lika fort som det har gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0