Torsdag

Känns som om man hunnit med en hel del idag..
Var ju först på gymmet och sen var det dags att jobba. Var riktigt bra på jobbet idag och det fanns att göra :)
Efter jobbet så var det ju spinning time..Var Jerry, Ann och jag..känner mig så jäkla trött i benen nu men de e bra! Skönt att få känna i benen för är inte så ofta som jag gör det efter spinningen!
Imorn så är det jobbar dags igen, men jobbar bara 10-14 så det är lyx..mamma och jag sällskap hem. Sen ska Jerry och jag gymma. Blir ben imorn och det känns bra.

Sen tar jag helgen :)
Ska till Micke, Angelica och Melker imorn och äta tacos sen kanske de blir nån film.
Vi får se..Jerry jobbar ju så han kan inte följa med :(

Ha en fortsatt bra kväll..
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0