Underbara söndag

Gud vilken underbar dag det varit idag.
Började med att jag gick upp vid 08.45 och käkade lite frukost, sen betalade jag räkningarna. Var inte så många denna månaden som tur var. Efter det så gjorde Jerry och jag oss i ordning för en shopping dag i Örebro. Hämtade först upp Emma och sen hämtade vi Tobbe. Mötte upp Micke, Angelica, Melker och Marcus utanför Marieberg...Sen satt vi igång med shoppandet. Hittade en hel del fina kläder så nu är allt klart till dopet och till Bosses 50 års fest. Herregud...gissa hur länge vi var inne på Gina Tricot...1½ timme!!
När jag hade bestämt mig för vad jag skulle ha så var jag smakråd åt Angelica. Hon hittade en massa fint, skönt att få förnya garderoben litegrann så nu är hon också klar med kläder till dopet.
Micke och Jerry köpte också nytt till dopet. Jerry hade juh kostym så han behövde bara köpa en skjorta och slips men Micke han köpte alltihop nytt...Gud va fint vi kommer att matcha varandra! Lilla Melker fick också en jätte fin outfit till efter dopet. Han kommer bli såååå söt! Vet ju inte om det går att bli sötare än vad han redan är :) Efter Marieberg så åkte vi till Stadium där Jerry hittade en ny snowboards jacka + byxa...Skit snyggt! Verkligen olikt den du har nu och alltid kul med lite färg..Nu kommer du ju synas i backarna ;)
Hittade födelsedags present till lillebror också...bra att han var med och kunde välja själv vad han ville ha. Lika bra det så det blir rätt och så han blir nöjd.

Klockan 16.45 så åkte vi hemåt. Så då släppte vi först av Emma och sen lillebror. Sen så hann Jerry och jag hem en sväng för sen var det dags för spinning. Den började ju kl.18.30 så hann typ plocka in kläderna vi köpte men annars hann vi inte mycket mer.

Spinningen gick i alla fall skit bra.
Var ju inte alls sugen innan, men så när man sätter sig på cykeln så går det inte att vara opeppad. Måste vara nått med dom där cyklarna för gud vad man trampar. Spelar ingen roll om man kanske har ont nånstans så kör man ändå järnet. Ibland mer än vad man orkar men det är ju så det ska vara :)

Nu så ligger Jerry och jag i soffan och myser. Har ätit lite tacos rester!
Bäst att vi passar på att mysa för till veckan jobbar ju Jerry måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag så då blir det inte att vi hinner ses så mycket :(

Nej nu måse jag fortsätta mysa <3
Måste ju tacka alla för idag också...det var riktigt, riktigt roligt och vi hittade så mycket snygga kläder.
Älskar er allihopa..Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: e

taack själv raaring. härligt att få följa med =)

2009-10-25 @ 23:09:46
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0