Varmt å skönt

Idag har mamma och jag varit och solat. Ska iväg på fredag igen för nu känner jag att jag behöver lite färg. Vill ju vara lite brun till Bosses 50 årsfest och sen till Melkers dop + att det är så himla skönt att inte behöva känna sig så himla blek.

Annars idag har jag ju jobbat 10-18. Stod först på Barnvagnen och sen blev det Leklådan men det är ju inte så mycket att göra nu innan flytten eller jo de finns ju att göra, men kan inte göra det än. Är ju packning som ska göras men det ska vi inte börja med förrens på lördag så nu väntar man mest.
Blir ju lute tråkigt att inte ha nått att plocka med men men...kommer ju snart bli mer.

Nej nu ska jag bara lägga mig i soffan och ta det lugnt.
Ha en mysig kväll...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0