Ville bara..

..säga att jag älskar min pojkvän så himla mycket. Jag skulle inte klara mig utan honom, tyvärr så är jag inte den bästa på att visa det jämnt. Känns som om det har varit mycket annat nu på sista tiden och vi har inte riktigt haft tid tillsammans. Ska bli såå skönt att han bara jobbar onsdag och torsdag nästa vecka för då kommer vi hinna mysa och bara umgås en massa...längtar!

Du är bäst Jerry & jag kommer att älska dig för evigt.
Utan dig känner jag mig inte hel...känns så himla tomt!
Du är underbar & jag älskar dig för att du är den du är...

Kommentarer
Postat av: e

JAA :) haha var nära på men dom hade järnkoll på valparna tyvärr :P haha. nä det ska bli skönt att åka hem, men det har varit JÄTTEskönt att vara hemma på "lov" haha. puss

2009-10-18 @ 11:39:33
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0