01:29

Undrar om man ska tänka på refrängen. Ska ju upp och jobba imorn, men är ju bara 10-15 så det är ju inte så många timmar. Får se om det kommer nå folk. Idag har det ju ändå varit hyffsat :)
Sen efter jobbet så ska Jerry och jag åka till Frida och Tommy och kolla hur långt de har kommit med huset. Är ju evigheter sen som vi var där. Har inte blivit av, vet inte varför men nu så ska vi i alla fall åka dit. Blir en titt bara eftersom dom har andra planer senare på kvällen och vi också. Jerry ska ha lagfest här med korpenlaget :)
Blir säkert kul, jag får se om jag är hemma eller om jag smiter iväg nån annanstans. Vet inte vart bara men de löser sig nog...

Nej nu blir det sängen. Ska bara få med mig älsklingen också, men blir nog inte så svårt för han ser också ganska trött ut...Kram på er allihopa :)

Måste bara tacka Micke, Angelica och Melker för en jätte mysig fredag kväll.
Var riktigt mysigt...Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0