02:14

Nu är jag färdig! Är riktigt nöjd om jag får säga det själv :)
Nu fattas bara dammsugning och moppning av golv, men som sagt det får vi ta imorn.
Har hunnit damma överallt, fyllt på ljus i alla ljusstakar och det blev en del, gjort rent spisen, plockat ut och i diskmaskinen, gjort rent spegeln i hallen och tagit bort ett par panelgardiner i vardagsrummet :)
Hade juh 3 par förut, men tyckte det blev lite mycket och ville bara göra någon enkel förändring tills omgöringen blir klar. Har även bytt matskålar till kissarna så nu har dom sina rosa fint :)

Nej nu ska nog även jag krypa ner.
Första saken som står på schemat imorn är att åka till Willys och handla medans Jerry sover. Sen när han vaknar ska vi till gymmet och sen blir det käk och till sist dammsugning. Snacka om att det är fullt upp.
Skulle behöva slänga tidningar och glas också men tror inte vi hinner det imorn...haha!

Godnatt & sov så gott allihopa..
Det ska jag göra..tro mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0