Äntligen helg

Ja nu är det äntligen helg. Ska bli så himla skönt, har kännt mig trött hela veckan och det har ju inte blivit bättre när jag försovit mig eller har blivit väckt av chefen om att jag ska börja tidigare. Ska i alla fall passa på att vila ut ordentligt i helgen. Nu har jag i alla fall varit och gymmat med älsklingen. Körde mage och rygg idag...Jäklar va de kändes. Får se om jag får träningsvärk eller inte, alltid lika spännande!
Ska alldeles straxt äta. Jerry håller på med pannkakor, bäst han får hållas ifredag :)
Jag får duka sen när de börjar närma sig. Sen ikväll ska jag ju bort till Micke, Angelica och Melker. Blir mysigt, ska köpa mat och sen får vi se vad vi hittar på mer. Jag ska i alla fall köpa en sallad...blir kebab :)

Nej dags att greja lite.
Kram på er och trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0