Äntligen helg

Nu har jag äntligen tagit helgen :) Slutade ju klockan 14 idag så det var riktigt skönt...
Nu har jag nyss ätit också så nu blir det nog bara att slöa i soffan för Jerry han ska iväg och fika med några kompisar. Blir säkert att jag somnar om jag lägger mig ner...är ganska stor risk för det eftersom det inte blev många timmars sömn inatt, gick juh och la mig vid 02.30 eller nått..Fråga mig inte varför..haha!

Ikväll så vet jag inte vad jag ska hitta på. Tänkte träffa Frida men de passade inge bra idag så får ta det nästa vecka nån dag. Ska prata med mamma sen och se om hon har några ideér.

Nej nu blir det ryggläge i soffan :)
Ha en underbar fredag...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0