Blir så jäkla irriterad

FY FAAN säger jag bara. Blir så jävla irriterad på vissa..åhhhhh!
Varför ska man lägga sig i när man inte ens har med saken att göra. Jag hade bara en fråga eftersom jag inte ville att det skulle bli några missförstånd sen när jag blir uppsagd. Jag får ju inte tacka nej till Kim om han har jobb till mig ifall jag inte har en giltig anledning och då ville jag bara fråga om träning var en giltig anledning, vilket det inte är... men folk ska alltid vara så "duktiga" och jag kände mig helt idiot förklarad för att jag frågade en sån sak!! Hoppas nästan att man kan få jobb nån annanstans där det inte är så jäkla mkt skitsnack hela tiden...Finns juh vissa personer som bara suger musten ur en...
Sen finns det ju en del som kommer säga att dom är "sjuka" fast dom i själva verket inte är det...blir ju inte förvånad, men en sån sak skulle jag aldrig göra! Förstår inte hur man kan stå och säga högt att man kan "säga" att man är sjuk men gå och träna....NÄE...FY FAAN!

Nej nu ska jag till gymmet och få ut lite agressioner!
IDIOT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0