Bodypump



Har nyss kommit hem från jobbet. Sitter och tar det lugnt i soffan framför teven en stund innan det är dags att köra Bodypump. Börjar ju inte förrens 19.55..skönt att få varva ner en stund! Känner mig så jäkla trött så får väl se om jag kan hålla mig vaken. Bäst jag ställer klockan ifall jag somnar, kan juh vara skönt med en lite tupplur.
Återkommer mer ikväll efter träningen...känner mig riktigt på gång med träningen så nu väntar jag bara på att det ska börja synas litegrann också, är ju inga fel :)


Kommentarer
Postat av: Ann

Duktig tjej.

2009-09-15 @ 22:11:24
Postat av: svar till Ann

Tack så jätte mycket! Bäst att köra hårt, hoppas spinningen gick bra...Du ska inte med på torsdag och söndag? :)

2009-09-16 @ 00:27:00
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0