Filipstadsmarken

Nu har man varit på Filipstadsmarken. Var inte så mycket stånd som det brukar vara, letade ju efter handväska men det fanns det inga alls. Hittade bara två stånd och de va ju inga roliga väskor utan bara skinnväskor mer.. Nåja, köpte i alla fall en klocka, godis, munkar och en "hårorgasm". Har ni inte provat nån så gör det för fy fan va gött de e! Köpte även ett par foppaskor till lilla Melker. Fick bli ett par blå i strl.19...haha! Dom var ju bara sååå söta. Nu har jag nys ätit pizza med älsklingen, han ska snart åka till jobbet och jag ska kolla på fotboll...Sverige-Ungern, tror jag gör mamma sällskap hem till Micke, Angelica och Melker :)

Nej nu ska jag pussa på älsklingen innan han går...
Ha en underbar lördag...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0