Fredagens planer

Imorn så ska jag jobba 14-18 och sen kommer lillebror och möter upp mig på jobbet så ska vi gå till Willys och möta upp Jerry för att fylla på i kyl och frys. Bäst när lönen trillar in på kontot :)
Sen åker vi hem med maten och beställer pizza. Ska käka det tillsammans med Micke & Angelica så då köper vi med det på en gång. Slipper vi åka ut igen sen när vi kommer dit!

Blir helt enkelt fredagsmys med mina bröder...och så Jerry, Angelica och Melker förståss...Love it!

Nej nu ska jag gå och lägga mig...
Fick bli ett kort inlägg men men, nu vet ni vad jag ska göra imorn i alla fall..
Vad ska ni hitta på föresten?
Har ju fått fler läsare, men dåligt med kommentarer ju...
Såå..Vilka är ni? :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Tack=) Hittade den på gina tricot, riktigt nöjd, sen sitter jättebra=) Allt bra med dig?

2009-09-26 @ 00:30:14
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0