Gäsp

Gud va jag är trött. Tänkte bara skriva ett kort inlägg innan det är dags att krypa ner.
Har ju varit iväg och kört spinning nu ikväll och det var Jocke som körde idag för Liselott kunde inte idag, var i alla fall riktigt gött. Nu måste jag ju fundera om jag ska köra spinning eller pump på söndag...Hjälp :)
Imorn så ska jag jobba 10-14...sköööönt! Får se vilka som kommer imorn.
Efter jobbet ska i alla fall Jerry och jag till gymmet. Har ju lämnat in bilen ikväll också så får se om vi får vara bil lösa i helgen eller om de hinner fixa den imorn. Hoppas i alla fall att dom hinner klart med den imorn.

Imorn kväll så ska jag till Micke, Angelica och Melker. Mamma, pappa och lillebror ska också dit så jag gör dom sällskap. Jerry han jobbar :( Så får passa på att mysa med honom innan han åker till jobbet.

Nej nu ska jag väcka honom så vi får gå och lägga oss.
Godnatt & sov så gott..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0