Godmorgon..eller

Kanske ska säga godmiddag istället :)
Har nyss ätit frukost, tog visst lite sovmorgon idag men de var riktigt skönt. Jerry ligger och sover och jag sitte vi datorn och kollar runt. När han vaknar ska vi åka och gymma så jag är redan ombytt och klar :)
Hade ju tänkt gå till Bokia idag med för Ann har lagt undan en bok till mig, men jag får hämta den imorn istället innan jag börjar jobba kl.14...det blir nog bra!

Annars ikväll så måste jag ju självklart kolla på Idol, men måste också kolla på "Lyxfällan" för är ju med ett par från Karlskoga. Vet ju vilka dom är också...Ska bli spännande och se!
Är så glad att man inte har såna ekonomiska problem...Vi sköter oss bra du Jerry ;)

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva så återkommer i eftermiddag eller ikväll.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0