Jaha

Fick mess att chefen nyss..han hade som vanligt fått reda på i "tid" att två av personalen inte kommer..
Bara att gilla läget och ställa upp, men det gjorde ju inget om man kunde få reda på det i tid men är ju inte lätt för Kim eftersom de inte ringer honom förrens samma morgon som de inte kommer. Jag förstår inte att det är så svårt att känna efter kvällen före hur man mår. Dom vet ju att vi är ett litet företeg och att det är jag som får skynda mig för att hinna dit i hyffsad tid. Idag har jag sagt att jag kommer till kl.11 och det tyckte Kim va bra :)
Fattar inte hur han ska klarta sig sen när han flyttar, känns så jäkla dumt att ha blivit uppsagd när jag vet att det kommer fortsätta såhär och då kommer han ju få stå där ensam...Jaja, inte mina problem!

Nej nu ska jag fixa mig det sista. Måste juh packa träningskläderna för ikväll..
Ha en underbar dag..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0