Ledig

Gud va skönt..imorn är min lediga dag! Jobbar juh på lördag men de känns ändå helt ok. Timmarna går ju hyffsat fort på lördagarna så ingen fara.

Vad ska jag göra imorn då när jag är ledig?
Ska i alla fall till gymmet med älsklingen, sen ska jag sy upp ett par jeans...tur att jag fick en symaskin i födelsedags present av mamma och pappa. Skulle inte klara mig annars eftersom jag alltid får sy upp mina byxor. Lägger säkert upp dom 10 cm så de e ju en del som åker bort!
Jaja...fortsätter med vad jag ska göra mer.
Ska till Hallbergsfärg och köpa Easycover så vikan börja med vardagsrummet snart. Måste ju köpa färg ocks och lite rollers och penslar. Får invänta lönen men den kommer ju på fredag som tur är.
Det är nog vad jag ska göra imorn..ska kanske försöka hinna med en promenix också...försöka gå bort träningsvärken men de funka nog riktigt bra!
Nån som vill med ut och gå imorn?

Nej dags att kolla på Superstars på datorn och sen är det nog dags för sängen...
Godnatt och sov så gott allihopa...
Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0