Mys med lillebror

Sitter i soffan med lillebror. Har nyss spelat lite Worms på PS3:an, sen spelade vi lite yatzy och efter det fick det bli lite kort...Spelade plump och det gick riktigt bra..eller va säger du brüschan?
Har kollat på Idol och Lyxfällan också...Som sagt tur mn inte har sådär mycket skulder. Förstår faktiskt inte hur man lyckas och sen inte vara medvetna om det och dom verkade ju inte ens tycka att det var jobbigt! Jag skulle inte kunna sova bra överhuvudtaget. Vet inte ens om jag skulle vilja gå upp ur sängen...

Har även hunnit med en dusch och sen dammat lite. Jerry ska dammsuga imorn och eftersom jag ÄLSKAR att ha sovmorgon så dammade jag ikväll istället. Som vanligt så har jag mest energi på kvällarna och nätterna.. Nån som vet om det finns nått nattjobb som jag skulle kunna söka? :)

Har även fått fingrarna ur röva och sytt upp mina jeans ikväll också. Det blev bra, kan jag nog ha dom på mig till jobbet imorn...Blir bra det!

Nu ska jag fortsätta kolla internet!
Kanske skriver nått mer inlägg innan jag stänger...är ju inte helt omöjligt!
Kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0