Njuter

Har nyss kommit ur duschen. Stannade hemma hos mamma och pappa en sväng efter träningen, hämtade en gös och sen passade jag på att äta kvällsmat där. Fick bli smörgås och oboý...smakade bättre när jag fick sällskap :) Nu ska jag bara sitta och njuta av att jag kört ett skit bra pump-pass. Lägger på mer och mer för varje gång och idag kändes det riktigt bra...Känns så himla skönt att verkligen köra järnet nu.
Får se om jag lyckas hitta Idol reprisen på datorn och om det går att hitta Superstars. Missade ju det idag, inte för att det är nått måste men tycker idol juroyn är så jäkla roliga..alltid får man sig nått gott skratt!

Nej ha en fortsatt bra dag..
Vi hörs imorn, lovar att uppdatera efter jobbet. Jobbar ju heldag imorn och det känns helt ok. Känns som om jag måste kolla upp lite med stämpling och sånt, men får ta det när han från facket kommer och ska hjälpa oss med CV m.m.

Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0