Onsdagens planer

Imorn så ska jag jobba heldag. Känns helt ok, men hade varit roligare om jag hade fått vara inne på Leklådan eftersom jag kom igång så bra där förra veckan när jag var där hela tiden...Tiden går ju lite fortare när man har mer att göra :) Nåja, jag får vara glad att jag har jobb till den 1:a november...Ska ringa om ett jobb imorn också och se om de behöver nån personal.

Nu till lite roligare saker...Imorn kväll så ska Jerry och jag hem till Micke, Angelica och Melker och käka hemmagjord pizza och kolla på film. Det kommer bli himla mysigt, får vi se hur det blev med deras nya soffa också. Blev säkert jätte bra! Måste bara bjuda på en så söt bild på lilla Melker som Micke skickade nyss...Angelica är ju ko tokig så det passade ju perfekt med den här outfiten :)


Med denna bilden säger jag godnatt och tackar för mig idag..
Godnatt & sov så gott allihopa..kramisar


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Skulle kunna sätta min signatur på ditt meddelande! Instämmer till 100% och mer därtill! :)

2009-09-02 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0