Partaj

Japp nu är det dags för partaj. Jerry ska ha lagfest med sitt korpenlag och de ska vara hemma hos oss, jag har ingenstans att ta vägen så jag hänkar väl på. Hoppas att det är ok för alla bara, men jag är ju trots allt en trogen suporter...fniss!

Annars idag har jag ju jobbat. Direkt efter jobbet så hämtade jag Jerry och sen åkte vi till Frida och Tommy och kollade hur långt de kommit med husbyggandet...Det ser riktigt, riktigt bra ut..Kommer bli skitsnyggt! Frida får sitt egna lilla slott juh...Blir bra de när lilla Elias snart tittar ut :)
Fick även ställa upp och fixa en maskerad dräkt till Tommy. Min chef har ju en gorilla dräkt och den tyckte jag Tommy skulle passa i så jag frågade chefen om de va ok att vi lånade den och det var det...Tack & bock!
Fick nyss en bild på Frida och Tommy och de var riktigt snygga...haha!

Nej nu ska jag till Kronis och köpa grogg virke och lite tilltugg. Får se vad Jerry vill ha.
Ha en underbar kväll...jag kanske uppdaterar senare inatt. Det är ju inte helt otroligt :)
Kram på er allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0