Städ time



Haha..jag vet..borde gå och lägga mig men när jag ändå inte är trött så känns det som jag lika gärna kan göra något istället. Jerry och jag ska städa och göra fint här hemma imorn, men tänkte att jag i alla fall kan damma och göra det nu idag för då är ju det klart tills imorgon. Ska även fixa toan och handfatet...
Sen ska jag plocka ur och i diskmaskinen...kan ju inte dammsuga nu för det låter ju för mycket så det får vi göra imorgon. Skulle behöva tvätta fönster också men det får också vänta :)
Har ju int visat några bilder på vårat fina hem eller för er nyfikna, men kanske kan ta lite bilder imorn när det är nystädat och fint. Ska även fylla på ljus i alla ljusstakar så jag bara kan tända dom imorn när tjejerna kommer hit. Är även sugen på att byta gardiner i vardagsrummet. Alla gardiner jag har ärju för korta för de här stoooora fönstren, men vill inte köpa nya förrens vi har tapetserat och gjort om vardagsrummet.

Nej nu ska jag sluta tjata och börja :)
Kan ju inte hålla på att städa hela natten även fast jag är ledig imorn.
Godnatt allihopa..om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara upp ett par timmar till..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0