Tisdag

Idag började dagen med ett träningspass..Jerry och jag var iväg till gymmet vid 10-tiden och körde mage och rygg idag. Kan ju säga att det märks att det var längesen man körde det...kommer nog ha himla skön träningsvärk imorn..nopt!
Och då är det dags för ett bodypump pass med mamma. Kommer nog bli riktigt kul!
Känner mig helt slut idag..vet inte vad de e me mej, men fick ju stressa idag efter träningen för fick börja jobba tigiare idag för att det var dåligt med personal...Började klockan 12 istället för kl.14 och var hemma från gymmet 11.15 då var det bara att hoppa in i duschen men tur att jag har Jerry som fixade mat åt mig...slapp jag tänka på det! 

Nej nu ska jag vara social mot mamma och Jerry och sen är det dags för Idol..ÄNTLIGEN :)
Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0