Torsdag

Japp nu är det torsdag...eller ja klockan är ju efter tolv, men ska allt sova några timmar först innan jag tycker det räknas som torsdag..haha! Ska i alla fall gå och lägga mig nu, är så himla trött. Får nog ta mig en huvudvärkstablett innan jag lägger mig också. Har ju inte jätte ont men känner att det börjar komma och jag vill inte ha huvudvärk när jag vaknar imorn.

Morgondagen bjuder på jobb 14-18, sen kommer Jerry och hämtar mig så åker vi bort till Träningslagret på en gång för spinningen börjar kl.18.30 så jag får byta om på jobbet så vi hinner. Ska bli skönt att trampa ur benen lite. Körde juh i söndags så nu är det dags...ska ju köra igen på söndag också. Skönt att ha kommit igång med spinning, pumpen och gymmet med älsklingen. Ska även satsa på Lo impact som jag var på i måndags. Kanske går bättre nästa gång (på måndag) när man vet lite vad det handlar om.
Sen efter träningen imorn så ska jag fixa iordning gös..mmm..det är verkligen en av mina absoluta favorit rätter. Jerry får förbereda potatisen så fixar jag fisken när vi kommer hem!

Nej hopp i säng. Vi hörs imorn igen..
Har ju fått lite mer besökare ser jag, vilka är ni?
Ni får jätte gärna lämna ett litet avtryck så jag ser vilka ni är ;)
Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0