Torsdag

Då var det redan torsdag :) Jag ska straxt börja göra mig i ordning för jobbet. Jobbar ju kl.14-18 idag och sen är det dags för ett spinningpass. Jerry kommer och hämtar mig på jobbet och jag får byta om där för annars hinner vi inte till spinningen...Nu har vi föreberett träningen för nästa vecka också..såhär ser det ut:

Måndag: Spinning
Tisdag: Gymma
Onsdag: Bodypump (med mamsen)
Torsdag: Gymma
Fredag: ingen träning
Lördag: ingen träning
Söndag: Spinning

Ser ju riktigt bra ut om jag får säga det själv. Hoppas bara att det blir så nu också så inget annat kommer emellan, men det får det inte göra :)
Nej nu kanske det är dags att börja med sminkningen och håret..skulle gärna gå som jag sitter nu till jobbet, men tror inte det skulle vara så populärt...

Ha en bra dag..skriver ev. mer ikväll...
Ses vi i spinningsalen??
Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0