Underbart

Vilken underbar kväll...har nyss ätit kycklingfilé med ris och champinjonsås och broccoli och det smakade riktigt gott. Speciellt efter ett hårt spinningpass. Trampade på riktigt bra...blev nästan spyfärdig ett tag plus att jag fick håll i början, men jag ger mig ALDRIG!
Det gick i alla fall bra..känns jätte bra att ha kört 2 gånger idag. Imorn är de på´t igen bara, då ska Jerry och jag till gymmet kl.10 och köra mage och rygg...Det kommer nog att kännas riktigt gött. Får väl se om jag kommer ha go träningsvärk imorn eller övermorrn...haha..Men det e bra de för då har det ju tagit och man har gjort rätt.

Nej nu fortsätter myskvällen...
Kramis

Kommentarer
Postat av: e

grym du är =)

2009-09-08 @ 08:12:04
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0