Älskart!

Nu har jag varit iväg och kört veckan 3:e indoor pass...
Jäklar va skönt, känns som man gått ner 1 kg minst i alla fall...haha!
Körde med Åsa idag och hennes pass är 5 minuter kortare än de andra, men jäklar alltså. Man är mer trött efter hennes pass än de andra. Hon är verkligen grym på att peppa och få en att ge 110 %.
Nu kan jag njuta av påsken...

Hoppas det blir mys med familjen.
Jerry jobbar ju tyvärr i helgen, men jag ska inte klaga eftersom han har varit lång ledig nu.
Jag är så himla lycklig med mitt liv just nu...
Har världens bästa pojkvän, familj & vänner.
Jag älskar er..Utan er skulle jag inte klara mig.
Tack för att ni finns...Ni är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0