Dagvilsen

Gud va dagvilsen jag är.
Känns som om det är tisdag eller nått idag, är nog för att vi kom hem från London i måndags för då kändes det ju som söndag. Jaja, får kolla en extra gång i almenackan så jag vet va de e för dag.

Imorn så är det träningsdags igen.
Indoor walking...Hoppas att det känns bättre än dagens träning i alla fall.
Efter träningen så ska jag hem och göra mig i ordning för då ska jag på stan med Frida & Malin. Ska fixa 25 års present till Angeline :) Får se vad vi ska hitta på!

Sen så ska Jerry hjälpa mig att färga håret.
Får bli lite rödbrunt så det blir nog bra. Får se om jag ska lägga i lite slingor sen längre fram när det närmar sig sommarn. Måste ju få lite färg på kroppen också...Man ser ju så mycket fräschare ut då.

Får se om jag ska sy upp mina nya jeans ikväll också.
Skulle vilja ha dom imorn så jag får nog fixa det. Får be Jerry hjälpa mig att kolla hur långa de ska vara bara för jag vill ju kunna ha dom till klackar också.

Näe..Nu ska jag kolla vidare på teven.
Ha de så bra...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0