Gäsp..

Tror aldrig jag kommer piggna till.
Känner mig trött jömnt, men blir väl kanske så när man knappt jobbar nått.
Ska nog gå och lägga mig snart i alla fall så jag orkar med morgondagen.

Kl.10 ska jag till Kommunal och kolla om det stämmer med min medlemsavgift.
De har ju dragit men jag vet inte om det är tillräckligt mycket...Hoppas inte det är alltför mkt i så fall som jag ska betala in. Är ju inte direkt gjord av pengar!

Sen kl.12 imorn så ska jag till Träninsglagret och köra Indoor walking.
Hoppas att det går bättre imorn än va de gjorde i tisdags.
Efter det så blir de hem och hoppa in i duschen och fixa i ordning sig för att jobba.
Leklådan ringde idag och frågade om jag kunde jobba imorn och på fredag så det tackade jag ja till, men kunde inte jobba heldag tyvärr.

Näe..nu ska jag kolla på slutet av Dirty dancing och sen blir de snart sängen.
Godnatt & sov så gott..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0