Lycklig

Nu längtar jag till lördag eller söndag morgon så jag ka kolla hur veckans resultat ser ut.
Tror ändå det hänt nånting i alla fall...Hoppas hoppas hoppas.
Lovar att dela med mig av det så fort jag kollat.
Kan inte bestämma mig om jag ska köra till lördag kväll eller söndag kväll.
HJÄLP!

Kanske är lika bra att köra lördagen också.
En dag xtra kan jag nog stå ut...eller?
Var ju i å för sig riktigt sugen på all möjlig mat igår, men idag är det inte lika farligt.
Nu är jag som en ny människa också.
Nyduschad och fräsch...ska bara måla naglarna också så händer och fötter blir fina.
Nu är bara frågan vilken färg...Dagens I-landsproblem.

Näe...Dags att gå och kolla.
Hur är det med er då?
Hoppas bra!

Kommentarer
Postat av: Saraah

Tack:) Nej asså de är inte den stora galan ja ska på, nej man kan anmäla sig på VR :) Så nominerad nej de kommer inte ja o min lilla blogg bli :) hehe

Puss o krams gummmz!

2010-04-15 @ 23:45:20
URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: Saraah

Ja men visst, ja skulle ju jätte gärna vilja bli nominerad också, men de är ju bara en liten dröm :)



Puss o krams <3

2010-04-16 @ 00:12:26
URL: http://aranele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0