Måndag

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa.
Lånar deras skrivare en snabbis bara innan jag ska åka till Arbetsförmedlingen.
Ville skriva ut lite bekräftelser på dom jobb jag sökt så att jag har något att visa upp!
Jag hoppas att det går bra på Arbetsförmedlingen bara.
Känns som om jag kommer klara mig med jobb i sommar i alla fall.
Kommer få jobba en hel del på Leklådan då så det känns bra.
J skulle maila över mig schemat så fort hon fått lite ordning på det och sen efter sommaren ska jag ringa till Ica Maxi i Karlskoga igen och se om dom behöver ta in mer personal.
Bara att hålla tummarna för att jag kommer få chansen att prova i alla fall!

Näe...kanske är dags att stänga av datorn och ta på sig skorna och åka neråt.
Bäst att vara där i tid, kommer nog vara mycket folk där idag.
Det brukar i alla fall vara det på måndagar.
Har ju en ny handledare nu också, vet ju vem det är.
Bara att hoppas det funkar lika bra som med min förra.

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0