Nu närmar det sig

Imorn vid den här tiden så är vi förhoppningsvis i London.
Bara att hålla tummarna nu så att allt går som det ska...
Lovar att ringa mamma när vi är på flygplatsen imorn och vet mer!
Nu är det i alla fall packat och klart, är lite som ska fixas imorn också innan vi kan åka men vi har full koll på läget så det är ingen fara. Bestämde att vi åker härifrån kl.11 imorn istället för kl.10, hade blivit lite tidigt då!

Näe...Nu ska jag bara slöa framför teven.
Ha det så bra...Får se om jag hinner med nått inlägg imorn annars så lovar jag att dela med mig av bilder och sånt till veckan när vi kommit hem och fått lite ordning.

Kraaaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0