Nutrilett

Tänkte bara säga att det flyter på bra med Nutrilett.
Var iväg till Kronhallen och köpte hem mer så nu har jag väl i ca.4 dagar till innan det är dags att köpa mer.
Ska ju i alla fall hålla på en vecka.
Känner mig stark och jag känner mig inte frestad att ta nått annat att äta.
Blir nog värst på Fredag då vi ska på kalas hos Angelica, men bara att kämpa på.
Till söndag ska jag klara det i alla fall...

Vägde mig förut idag bara för att kolla och det visade riktigt bra.
Vill inte berätta nu, vill vänta tills på söndag och berätta.

Kommentarer
Postat av: Jerry

Bra jobbat älskling! kämpa på! :) älskar dig puss puss din Jerry för alltid

2010-04-07 @ 11:14:45
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: svar till Jerry

Tack älskling! Skulle inte klara det utan ditt stöd! Tack för att du alltid finns där...

Jag älskar dig puss puss din Marlén för alltid

2010-04-08 @ 11:04:43
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0