Nya vecka..

..nya tag!
Har bestämt mig för att köra BARA nutrilett nästa vecka också.
Ska köra som den här veckan...så kanske blir de nån mat på lördag kväll eller också på söndag!
Ikväll ska jag i alla fall äta tacos, det har jag saknat på den här veckan så får jag äta det ska det nog gå galant nästa vecka med Nutrilett.
Känner mig grymt sugen på att tappa kilon och det här har funkat bra för mig eftersom jag vill ha resultat fort och vill ha en snabbstart. Tränar ju så pass mycket så känns som om jag bara går ner dom första kilona kanske jag kan få igång det lite mer sen!

Kom igen nu!
STARK..STARKARE..STARKAST!
Känner mig grymt stark nu!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Du är så duktig så :D Är så stolt över dig o dina framsteg :D

2010-04-11 @ 15:19:03
Postat av: svar till lillebror

Tack <3

Betyder mycket att få höra!

2010-04-11 @ 19:53:30
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0