Onsdag

Redan onsdag...Men fy tusan vilket april väder!
Jag vill inte ha mer snö nu...Sommar och sol tack!

Idag så håller vi på att tvättar.
Har tid 12-21 så vi kan ta det lugnt mellan maskinerna och behöver inte passa varje timme för att gå ner och byta maskiner för att hinna..Skönt!

Nu har jag varit till jobbet också och hämtat min lönespec och sen arbetsgivarintyg som jag ska skicka till A-kassan så de ser att jag har jobbat. Skönt att ha fått lite ordning på det hela nu.
På jobbet var stämningen bra...Blev kvar en liten stund och pratade och skrattade litegrann :)
Synd att jag inte kan få heltid där eftersom jag trivs så bra, men men...
Det kanske kommer nån gång. Ska i alla fall söka lite andra jobb nu och sen ska pappa och jag på en arbetsmässa på arbetsförmedlingen nästa onsdag. Kommer vara en massa företag där då så då är det bäst att jag skriver ut lite CV:n som jag kan lämna.

Nu ska jag göra så lite som möjligt.
Har nyss käkat...Blev dillkött och potatis idag. Det smakade riktigt, riktigt gott.
Tack för maten älskling!

Ska ner till tvättstugan vid 16.45 och byta maskin och hänga på tork och sen ska vi åka till Träningslagret och köra Bodypump. Är super laddad så det kommer nog att gå skit bra idag.
Funderar på att öka litegrann på vissa övningar...I alla fall ben!

Sen efter träningen blir det hem och duscha sen åker vi hem till Micke, Angelica och Melker en sväng oc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0