Pyssel




Sådär..så blev kortet till Angelica :)
Har nyss kommit hem från kalaset.
Är så stolt över mig själv för medans de andra åt en massa gott fikabröd så höll jag mig till lite persika, jordgubbar och melon. Sen när de beställde pizza så drack jag min smothie.
Imorn däremot kommer jag att käka...tror vi ska grilla hemma hos Frida & Tommy.
Har ju ändå hållit på en vecka imorn så det känns skönt.
Nästa vecka ska jag bara byta ut en del måltider..kanske i alla fall äta ett mål lagad mat om dagen.

Näe..nu ska jag kolla på Så ska det låta på datorn och sen blir det sängen.
Är sååå trött!
Har verkligen varit fullt upp på jobbet idag.
Jag har byggt om en hel del idag...Tror chefen är nöjd med mina insatser för jag fick fortsätta att bygga om en hyllsektion som han började med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0