Söndag = vilodag?

Not för me...
Jag har hunnit med en hel del idag.

Först var det jobb 11-16. Gick riktigt fort idag, var mer inne på lagret än ute i butiken.
Fyllde på en massa varor och försökt få det hyffsat fint på lagret. Hann ju i alla fall med Lego hyllan så nu är allt Lego på ett och samma ställe...Me like!

Efter jobbet så åkte jag hem och bytte om och hämtade upp Jerry. Sen åkte vi hem till Ann och Bosse och Emma å käkade lite frallor. Smaskens! Hann ju inte vara kvar så länge eftersom Jerry började jobba kl.18. Blev en del prat om London...Känns ju så himla osäkert om det kommer att bli av! Tyvärr...Så jäkla typiskt att det var tvungen att hända nu. Vi ska i alla fall hålla koll på nyheterna och se vad dom säger där.

Kl.17.35 så skjutsade jag Jerry till jobbet. Ville ha bilen idag så jag kunde åka och hälsa på Frida, Tommy & Elias. Men innan jag åkte ut och hälsade på dom så stannade jag till på Träningslagret och bokade lite pass åt Jerry och mig. Imorn ska vi köra Bodypump kl.17.15 och sen på tisdag ska vi köra Indoor walking kl.12...Skööönt!
Sen åkte jag i alla fall ut till Frida. Där bjöds det på tacos och sen hade de chokladpudding och grädde, Tog mig litegrann och jag behöver väl inte säga att det smakade bra?!

Nu sitter jag i soffan och har gjort det ett tag.
Håller på att kolla på stugor på Öland, men det är inte det lättaste.
Lättare om man kollar tillsammans med dom man ska åka med.
Jerry och jag ska ju dit med Frida, Tommy och Elias så får se om vi hittar nått.
INgen av er som har en stuga att hyra ut antingen v.31 eller 32? :)

Näe...Nu blir det teven.
Ha de så bra..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0