Söndagsmys

Efter jobbet idag blev det hem och laga lite käk...
Har ju längtat efter tacos så det blev det idag...mums...
Nu ska jag nog klara nästa vecka också med Nutrilett.

Nu är vi hemma hos svärföräldrarna.
Har varit ute med kissarna en stund, de tyckte det var himla skönt.
Blir ju inte mycket gåing eftersom de sitter på nästan samma ställe hela tiden.
Nu är vi i alla fall inne...

Vad händer mer idag då?
Hmm...Blir nog rätt lugnt bara.
Har köpt mig en chokladkaka nu ikväll också...det smakade riktigt bra.
Men nu som sagt är det nya tag.

Har i alla fall bokat in mig på dubbelpass på tisdag.
Hinner ju hem och vila emellan för först ska jag köra indoor walking kl.12 och sen bodypump kl.19.55.
Hoppas även den finns nån plats på indoor på onsdag. Hinner ju i å för sig köra efter jobbet också.

Näe nu blir det mys i soffan.
ha de så bra allihopa..
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0