Tisdag

Idag har det blivit en del gjort i alla fall.
Var ju först iväg och körde indoor walking kl.12.00...Var jag, Jerry & Ann. Trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde med tanke på hur ont i fötterna jag har, men envis som man är så klarade man det ju hur bra som helst! Bra kämpat idag.

Efter det så bloggade jag, la ju upp en del bilder så det tog nog ca.2 timmar.
Är ju inte det smidigaste sättet tyvärr på blogg.se, men man ska vara glad ändå att det går att lägga upp bilder överhuvudtaget så nu ska jag inte klaga på det!

Efter det så blev det till Willys och fylla på i vårat kylskåp som nästan ekade.
Nu har vi ju i alla fall en del mat så man inte behöver svälta ihjäl. Idag gjorde vi ju tacos och behöver jag säga att det smakade skit bra?!

Sen åkte Jerry och jag till Autoclean och tvättade bilen. Kände inte alls för det eftersom jag var sååå trött, men älsklingen övertalade mig så då fick det gå. Förlåt Jerry om jag var lite tjurig av mig....Hihi!
Nu har vi en riktigt ren och fin bil i alla fall. Ska bara damma och damsuga ur den ordentligt också, men det får bli någon annan dag!

Nu på kvällen så åkte vi hem till mamma, pappa och lillebror och hälsade på.
Var ju tvungen att lämna lite presenter som vi köpt i London. Lillebror var ju tvungen att få nått eftersom han tagit hand om kissarna och varit lägenhetsvakt. Tack igen brorsan! Det gjorde du bra som vanligt...Vet vart jag ska vända mig igen om vi ska bort...Behövs nog v.20 fredag-söndag för då ska vi ju till Jönköping och hälsa på Emma...Sugen på det?
Blev kvar till tolv tiden hos mamma och pappa så nu har vi sorterat tvätten och sen har jag skrivit ut en massa jobbansökningar som jag ska ha med mig till Arbetsförmedlingen imorn. De kommer ju ha en mässa och så kommer det finnas företag där som man kan presentera sig för. Hoppas att det finns något som passar mig bara!

Näe..Nu ska jag käka en hård macka med falukorv på..Mmmm...
Vi hörs mer imorn...Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0