Torsdag

Då var torsdagen slut.
Har hunnit med en massa idag...Först var det ju träning kl.12.00 (indoor walking).
Stolt för idag fick jag väldigt med beröm från instruktören..."Kolla på Marléns armar"
Efter det så var det bara hem och göra sig i ordning för att gå på stan och fixa present.
Hittade en massa fina saker så nu hoppas jag att Angeline blir nöjd på lördag.

Sen blev det hem och deklarera, fick hjälp Bullen...Tack för hjälpen!
Skönt att ha det gjort...Bättre sent än aldrig ;)

Sen åkte vi till Degerfors och hämtade Emma på stationen och sen bar det av till Lovartsvägen.
De andra käkade tacos men Jerry och jag stod över eftersom vi redan käkat tacos 2 gånger denna veckan...De ni, nu kan ni rita kors i taket ;)
Kollade på London bilderna också och sen blev det lite godis och film.
Kollade på Böllopsfotografen...Den var helt OK!

Nu sitter jag med färg i håret.
Lika bra att göra det idag så slipper vi stressa med det imorn när Jerry ska jobba.
Är redan en del imorn som ska fixas så en sak mindre att göra var riktigt skönt.
Nu ska jag straxt gå och skölja ur...Hoppas att det blir bra, men färgar till samma som jag hade sist. Tyckte det hade börjat skifta för mycket så nu får vi hoppas det blir bra.
Men de blir de säkert för Jerry är så noga när han gör sånt...Tack för hjälpen älsklingen min!

Resten av kvällen/natten blir det mys framför teven.
Låter som vi ska vara uppe hela natten men de menade jag inte men ska i alla fall försöka vara vakna ett bra tag så att Jerry kan sova så länge som möjligt imorn eftersom han jobbar natt.

Näe nu blir det duschen...
Vi hörs imorn...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0