Två timmar

Skrev ju att jag skulle ut på en liten promenad med mamma, men det slutade med att vi var ute och gick i 2 timmar. Så jäkla skönt var det! Fick sällskap av Micke, Angelica och Melker också...Mys!
Kommer nog att kännas i benen imorn, speciellt eftersom jag ska köra dubbelpass imorn.
Indoor walking kl.12 imorn och det ser jag fram emot.
Sedan är det dags att tagga om för att köra ett stenhårt Bodypump pass.
Känner mig riktigt jäkla peppad med allt känns de som..Skön känsla!

Annars ikväll så har jag legat i soffan och kollat på TV.
Tog ett päron och några vindruvor också...det smakade riktigt bra det!
Råkade somna en halvitmme också, men det är nog ingen fara.
Ska väl inte gå och lägga mig riktigt än, men kommer nog inte bli jätte långvarig här inte.
Känner mig helt slut...men är ju bra om jag kan vända tillbaka dygnet litegrann.

Pratade med älsklingen nyss också..stackarn har ont i halsen och lederna.
Så himla typiskt om han ska bli sjuk nu när vi snart ska åka till London.
Stackarn...Jag får ta hand om honom imorn när han kommer hem från jobbet.
Stoppa om honom ordentligt och värma honom lite...Sånt är jag bra på :)

Näe...nu ska jag kika vidare litegrann.
Lovar att vi hörs mer imorn...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0