Grillat

I fredags så var det fullt upp hela dagen.
Blev först en ordentlig sovmorgon och sen en dejt med Aggerudsspåret.
Blev 2 varv idag (ca.5 km) och Jerry sprang milen.
Min kille är sååå duktig!

Efter det så blev det hem och packa lite badkläder för att åka till Jutviken i Kristinehamn.
Tyvärr så försvanna ju solen så det fick bli ett dopp och sen upp och ta på sig kläderna igen.
Var kvar där några timmar och sen blev det hem till storebror med familj för att grilla och mysa.



Kvällen avslutades med att Jerry och jag åkte och hyrde film.
Kollade på Shutter Island och den kan jag faktiskt rekomendera.
Var ju lite läskig men den hade faktiskt riktigt bra handling!

Tack alla som gjorde mig sällskap på en underbar fredag.
Kramis


Kommentarer
Postat av: Jennie

En riktigt bra kväll må jag säga. Tråkigt dock det där med kissen =/

2010-08-13 @ 15:46:26
Postat av: svar till Jennie

Ja det varsynd, men tur att det gick bra i alla fall.

Kul att du är inne och kollar min blogg :)

Kramis

2010-08-14 @ 13:26:18
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0