Helgen

Är ju snart helg och det är redan fullspeckat!
Jobbar ju imorn, (hoppas jag ska få sluta lite tidigare), och sen blir det ut till Frida, Tommy & Elias. Ska käka lite tacos med Angeline, Mathias & Noah + Frida, Tommy & Elias. Sen blir det att spela lite sällskapsspel också.

På lördag är det jobb 10-16 och sen efter det så är det dags att åka till Bullen som har 25-årsfest.
Blir mat och lite dryck och sånt som hör till så det ska bli mysigt! Behöver jag säga att jag redan har problem med vad jag ska ha på mig? :)

Söndag så är det upp och jobba igen, 11-16, och sen hem för mys med världens underbaraste pojkvän.
Vi firar ju 6½ år på fredagen, men eftersom vi är borta då så firar vi våran dag på söndagen istället. Det kommer bli 3 rätters middag, film, mys och lite onyttigheter.
Bjuder på en liten aptitretare så länge.

Förrätt: Räkcoctail.
Middag: Lövbiff med spritsat mos, lövbiff & börnisås.
Efterrätt: Jadu, inte bestämt än vad det blir...

Åh...underbara helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0