Lördag

Idag har jag jobbat...3 dagar av 11.
Dagen har gått ganska segt, i alla fall på förmiddagen sen efter kl.13 så flöt det på bra.

När jag kom hem från jobbet så blev det mat och fotboll.
Fick bli dillkött och potatis idag, det smakade riktigt gott!
Kollade ju på en bra match också så då smakade maten ännu bättre.
6-0 till Arsenal...riktigt gött!
De flesta hade en bra dag också men Walcott var nog den som gjorde bäst ifrån sig.
Hoppas att det håller i sig nu för Arsenal så de har ett lika bra lag när Jerry och jag ska till London och kolla på dom.

Annars ikväll så somnade jag i soffan i ca.1½ timme, sen så kom mamma och pappa hit och gjorde mig sällskap.
Skönt att slippa sitta ensam, de gick precis hem också så nu blir det lugnt i soffan innan det är dags för sängen.
Får väl se när jag blir trött med tanke på att jag somnade i soffan.

Vad har ni gjort idag då?
Lördag kväll å allt ;)
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0