Onsdag

Jaha, är ju hemma från jobbet idag också.
Snuvan börjar ge sig litegrann, men nu har det flyttat sig till halsen istället!
Ingen höjdare...Hostar som en galning och nyser gör jag hela tiden.
Får se hur jag ska göra imorn.
Har ju några timmar till på mig att se hur jag känner mig.

Idag har älsklingen damsugit.
Blev jätte fint!
Jag har fixat disken och gjort rent toan och handfatet så lite har jag allt hjälpt till.
Har även betalat räkningarna nu också så det känns skönt att ha det gjort!

Nu blir det soffan ett tag och vänta på att älsklingen kommer hem.
Han är iväg och handlar, sen skulle han iväg till Elgiganten och kolla efter något nytt ljudsystem till våran stationära dator eftersom våran katt har bitit sönder sladdarna till den.

Vad har ni för er då?
Ingen av er som är inne som har en egen blogg ni kan länka till?
Kramis

Kommentarer
Postat av: Storebrorsan!

Hej syster! tråkigt att läsa att du är förskyld :0( får hoppas att snart blir bättre. Idag har vi varit på 1-årsträff på öppna förskolan, var jättekul att träffa alla. Alvin, Erika & Niklas var där också, Alvin går också nu :0) Ha det bäst och hälsa Jerry Kramar Micke, Angelica, Melker, Mazza & Findus

2010-08-25 @ 18:31:36
Postat av: svar till Storebror

Hej brorsan!



Ja jag hörde att ni var iväg på det! gud va mysigt...Jag har legat i soffan hela dagen och försökt att göra så lite som möjligt! Ska vara hemma från jobbet imorn också,onödigt att gå iväg för tidigt. Nu blir det fångarna på fortet :)

Ha de så bra och hälsa familjen!

Pusss å kraaam

2010-08-25 @ 20:01:27
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0