Onsdag

Har nyss skjutsat ner Emma och Jerry till statt.
Dom va lite sugna på att gå ut, men jag håller mig hemma.
Va ingen sugen på att gå ut, var ju inte direkt planerat.
Jag får följa med nästa gång.
Sitter i alla fall och kollar på Sex and the city på teven...Kan inte Sex and the city 2 komma snart?!

Annars idag så har det varit fullt upp.
Först blev det ett varv i aggerudsspåret och sen efter det i duschen och göra sig i ordning för att åka till Gelleråsen och kolla när Emma, Bosse och Jerry körde Gokart.
Jerry vann...tror jag i alla fall!
Beror på vem man frågar...hihi...
Ann och jag stod vid sidan av och hejade på dom istället.
Vi får köra ensamma Ann och jag för vet inte om ma törs köra med dom i alla fall..haha..
När de lekt av sig så åkte vi ut till Lunedet och lunchade och gick omkring litegrann.
Var riktigt mysigt!
Har ju varit toppen väder idag.

Sen så åkte Jerry och jag hem till oss en stund.
Jag la mig i soffan och tvärslocknade och Jerry spelade lite TV-spel...
Så det ska vara, bara firschlandet som fattades ;)
Sen vid 20-tiden åkte vi och hämtade Emma på Träningslagret för att sen åka hem till Ann och Bosse där maten stod serverad. Blev grillat...smaskens!

Nu ska jag fortsätta kolla på TV:n och inte göra nånting.
Får se när Jerry & Emma dyker upp. Emma ska sova här inatt för blev ingen skjuts hem.

Nej ha de så bra allihopa...
Vad har ni för er föresten?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0