Söndagen

Igår var det ju söndag.
Hade fullt upp hela dagen, först var det ju jobb mellan 11-16.
Var en hel del folk då det var lite jippo på skolgärdet.
Riktigt kul i alla fall att det händer lite även hos oss och inte bara på torget!
Haha...Nalle Puh och Christoffer Robin var ju där också. De passade på att hälsa på hos oss i affären och gud va en del barn blev rädda för Nalle Puh. Gud alltså, dom vågade knappt gå förbi. Stackars barn!

Efter jobbet så var det hem och njuta av en jätte god middag.
Först blev det ju förrätt..Räkcoctail, åh gud va gott det va!
Sen blev det lövbiff och spritsat mos.
Efter det fick det bli en lite powernap och sen åkte jag och hämtade mamma så åkte vi hem till Micke och Angelica och hälsade på en sväng. Var ju ett tag sen jag träffade Melker nu så jag fick en stor kram så fort jag kom innanför dörren. Han är för go lilla Melker!
Bjuder på en bild när han gungar på sin gunhäst.



Sen vid 21-tiden så åkte vi hemåt för då hade Jerry och jag bestämt dejt :)
Hihi...Jag åkte och hyrde film och sen till det blev det chips, dip och dricka.
En riktig mysig söndag blev det i alla fall!
Vi orkade bara kolla på ena filmen, får kolla på den andra idag.

Vad gjorde ni igår då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0