Tack

Idag hade jag min sista semesterdag.
Imorn är det jobb 12-19 som gäller. Känns ändå helt ok!

Har haft en underbar dag i alla fall.
Först fick vi besök av Micke och Melker. Alltid lika mysigt!
Var ju ett tag sen nu igen som man sågs.

Sen ikväll så har vi varit ute med Johan & Sarah och ätit på Colloseo.
Ät 2 betala för 1...Riktigt bra!
Kvällens slutade hemma hos oss med film, godis och dricka.
Jerry & Johan har inte avslutat kvällen än.
De skulle kolla om det var nått ställe öppet nu :)
Haha...roliga dom där två!
Tack i alla fall Sarah & Johan för en mysig kväll.
Det får vi göra om.

Nu blir det sängen för mig.
Godnatt & sov så gott allihopa...Kramis

Kommentarer
Postat av: Saraah - Frisör & Nagelteknologa

De var Kanon kul!! De måste vi göra om!

Jag får olja in våra plankor o så får ni dra med mig ner när ni har tänkt att åka! Då blire hemgjorda plankor!! ;) mums!



Hoppas allt är bra med er!

Kramar!!

2010-08-23 @ 22:26:17
URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: svar till Sarah:

Ja de måste vi göra :)

Allt bra med dej gumman? Pusss

2010-08-23 @ 23:46:50
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0